top of page

DUŠAN je tu JAKODOMA na Portě v Krušných horách


Pokud byste uměli opravdu dobře házet kamenem, mám za to, že byste jím přehodili Načetínský potok a to by už Váš kámen dopadl do trávy v Německu. Až tak blízko hranici, přivezl již tradičně pořádající muzikant Luboš Stráník severočeské kolo Porty a tím i tentokrát 15 účinkujících.

Jedním z nich jsem byl i já abych zahrál 4 písně, z toho 3 soutěžní.

Řekl bych skoro již tradičně začínám na lidi vykukovat z balónu v písni Vyhlídkový let abych se poté svěřil, že v mládí jsem chtěl být Popelářem. Mravence v lednici, kteří měl minulý rok na Portě v Kalku premiéru, se mnou dobrá polovina publika opět zpívala čímž jsem se ujistil, že to byla dobrá volba na konec.

Jako předposlední píseň jsem doslova s publikem prožil "Krásnou letní noc" a to i proto, že byla poprvé přítomna dívka (dnes již dáma) pro kterou jsem písničku kdysi napsal.

Diváci se dozvěděli, že píseň měla 25letou historii, než se všechny 3 sloky sešli.

Po vyhlášení výsledků Nočnímu jamování neodolá nikdo a i ten kdo na nic neumí hrát se aspoň snaží krájet příborem výbornou jitrnici do rytmu.

Ve videu se můžete podívat na ukázky písniček. Krásnou letní noc Vám přináším v plné verzi jako dárek.

Postupující:

1. Postup do finále – NAOPAK / Dobříš – zároveň účast na festivalu Potlach u Stráníků 2015

2. Postup do semifinále – KLÁRA VYTISKOVÁ / Praha – zároveň účast na festivalu Setkání v Herálci

3. Nepostupové místo – DUO MY TŘI / Pzeň

4. Nepostupové místo – VÍTR VE VLASECH / Most

5. Nepostupové místo – HYNEK KOČÍ / Plzeň

Autorská soutěž s postupem do semifinále v Ústí nad Labem:

– Klavíristka / Klára Vytisková

– Vzkaz v láhvi / Milan Pilař

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page