top of page

Dušan spustil kurzy Oldtuberingu a hned se dostal do hlavních zpráv Primy.


Dušan je tu JAKODOMA je vloger a spustil kurzy Oldtuberingu a hned se dostal do hlavních zpráv Primy. Poděkování zde rozhodně patří volnočasovému centru pro seniory ELPIDA.

Vzdělávací centrum Elpida, konkrétně pan ředitel Jan Bartoš vycítil v mojí myšlence potenciál a nabídl mi spolupráci. A dokonce mi nabídli i vystudování lektorské akademie Senior Friendly Teacher, kterou jsem si udělal a první ovoce si můžete zhlédnout v hlavní zpravodajské relaci Primy 30.9. v čase 15:42.

https://play.iprima.cz/velke-zpravy/velke-zpravy-30-9-2018

Dušan ve zprávách

"Jsi blázen. Nikoho to nebude zajímat. Neseženeš lidi. Hahaha senioři jako Youtubeři? Cože?" Tohle všechno jsem slýchal když jsem někomu řekl o mojí vizi spojit dohromady: ► nejmodernější techniku jako je serverYoutube.com , Facebook.com... ► chytrý mobilní telefon a pak hlavně... ► zkušené lidi. Ano ty které většina z nás odepsala. Seniory. Ale já tomu projektu od počátku věřím a jdu za ním. Stejně jako věřím, že Youtube je dnes důležitý i pro firmy, jako je ta Vaše. Mne jen tak něco neodradí a tak jsem připravil kurzy a začal. První firma, které jsem kurzy nabídl (Naučmese.cz), mi je zrušila týden před spuštěním, že nejsem dostatečně známý youtuber. Nic nepochopili. Jsou tu mladí influenceři, ale ti nemají ani věk ani životní zkušenosti, aby mohli seniory a lidi v produktivním věku oslovit. Natož zapálit. A tohle je můj cíl. Zapálit seniory pro nový začátek jejich života. Pro práci se smartphony a videem.m

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page