top of page

Tvoříme novou písničku "Můj malý soukromý Tibet


Když se daří tak se daří. A já to mám tak rád. Věci jdou od ruky tak nějak samy a například tvořím nové písničky. Písničku Malý soukromý Tibet mám v šuplíku dlouho. Vznikla po jedné přednášce a teprve teď, když jsem si ji přehrál s basákem Tonem, najednou mi docvaklo jak ji chci hrát s kytarou. Tu písničku jsem totiž složil pro klavír, ale s klavírem zatím nekoncertuji a jak hrát písničku na kytaru jsem celou dobu nevěděl. Když máte za sebou dobré muzikanty, tak každý z nich tomu vašemu dítěti nějak pomůže a jak jsem nedávno slyšel od Marka Ebena, když Vám kapela ladí nic se tomu nevyrovná. Tak tady máte úplně čerstvou ochutnávku z naší kuchyně. Ještě nikdy tu hle písničku nikdo takhle neslyšel. Můj malý soukromý Tibet vlasy s culíkem měl Někdo by řekl cos to zas vyved a netušil a nevěděl A vítr vál do modrých očí večer se trochu zamotal já nevěděl, ani netušil, mnich na lasturu hrál... I tohle je tvář kapely DUŠAN je tu JAKODOMA BAND.

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page