top of page

Věřil jsem tomu, že služby Googlu budou seniory zajímat. A věřím tomu, že se mi podaří založit i prv


Říká Dušan Bitala, který už téměř rok pod hlavičkou Elpida (www.elpida.cz) vyučuje Android akademii, natáčení mobilními telefony, základy Youtube a nyní otvírá i 9 tříhodinových seminářů na Google služby.

A bude tebe překvapeni. Zájem mezi seniory je veliký.

"Děkujeme, že nás učíte. Moc nás to s vámi baví. Máte to s námi těžké co? Vy s námi máte ale svatou trpělivost. Moc nás baví, že nás nenecháte při hodinách jen koukat, ale pořád nás zapojujete. U Vás pořád udržím pozornost"

To jsou jen některé hlášky, které můžete slyšet po Dušanových hodinách.

"Je to výzva a ty já miluji. Lidé kteří jsou kolem mne kolikrát jen kroutí hlavou, do čeho všeho jdu, abych si to třeba jen vyzkoušel. Všechno si totiž můžete najít, ale jen to co si vyzkoušíte na vlastní kůži, jen to jste opravdu prožili.

Založil jsem po mnoha letech kapelu, vystupuji jako písničkář, moderátor, snažím se točit vlogy a prodat je firmám, ale také několik dsítek hodin měsíčně strávím mezi seniory. Vidím zkušené a nadšené lidi, kteří chtějí být akční."

Každou chvíli dorazí nějaký novinář a jen kroutí hlavou :-)))

Jako třeba naposledy paní novinářka z Marwick.

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page