top of page

Poděkování Dušanovi za vystoupení v denním stacionáři


Díky organizaci www.Elpida.cz mám nové aktivity, kdy nejen učím seniory počítače, mobily, ale chodím hrát do dalších seniorských zařízení. Není to jen o hraní, ale i komunikaci, úsměvu... Hraju jak svoje skladby, tak i skladby, které znali od taboraků.

V jednom případě se to spojuje i s kurzem se smartphone. Vždy mne potěší, když se pak babičky začnou ptát "a kolik to stojí" a uvažují o další práci (spíš zábavě, ale i to je práce pro mozek) s aplikacemi.

Když odcházím vidím tolik úsměvů a rozzářených očí, že vidím že jsem se opět v něčem našel.

Včera jsem byl i poprvé na Praze 7, kde jsem se setkal s babičkami, které navštívil pan Alzheimer. Byla to moje první zkušenost a hned hola hola hraj Důšo. Mám relativně bohaté zkušenosti s Parkinsoniky, ale tenhle Pán... toho neznám.

Za hodinu a půl jsem odchazel a viděl šťastné lidi. "Nebývá to úplně zvykem", říká mi paní vedoucí.

I mě to udělalo obrovskou radost. Vždy jsem si přál živit se aspoň částečně hudbou. Začíná se to mém životě naplňovat, i když trochu jinak než jsem si myslel. Ale o tom ten život je ne?

A druhý den mi přišel děkovný email.

Děkujeme za včerejší dopoledne plné nádherné hudby a zpěvu, které všechny pohladilo po duši. Naše klientky se odpoledne ptaly zda přijdete a doufají, že to bude brzo.

klientky z Denního stacionáře Praha 7


Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page