top of page

Café AdAstra slavila 1. narozky a DUŠAN byl u toho. Nechtěl jsem natáčet, ale copak jsem to vydržel?


Ahoj kamarádi.

Já fakt nechtěl. Natáčet myslím. Jenže jsem měl kameru v kapse. A kolem mě samí pozitivní lidé, jídlo, pití, no a tak jsem to prostě nevydržel a vytáhl jsem kamerku a přesto, že světlo bylo špatné, zvuk hrozný, tak vzniklo tohle docela vzácné videjko.

Pokud by jste chtěli kavárně AdAstra a tedy neziskové organizaci Zajíček na koni nějak pomoci, obraťte se buď na mne nebo přímo kavárnu a cestu už najdeme.

Minimálně můžete pomoci, tím, že tam zajdete na večeři a to 13.10 od 19:00. Můžete se těšit na tříchodové dýňové menu od Jany a Štěpána z blogu Slepičárna.

Zajímá vás jak probíhal večer, kdy vařila Jana Duffková (popečeníčko.cz)? Podivejte se na video.

K představení použiji text z webu http://www.zajiceknakoni.cz/

Náš název symbolizuje prostřednictvím slova „ZAJÍČEK“ potřebné, jimž nabízíme pomoc (jde o malé ustrašené zajíčky, kteří by se ve společnosti orientovali obtížně, kdyby jim nebyla podána pomocná ruka). Slovo „KŮŇ“ zahrnuje nejen ty, kteří v organizaci působí a snaží se ostatním pomáhat, jde i o skutečné koně. Pořádáme výlety a akce s koňmi, terapie jízdou na koních, tábory a víkendové pobyty. Spojení těchto slov potom poukazuje na hlavní myšlenku – pomáhat potřebným. Pokud bude „ZAJÍČEK“ NA „KONI“, už se nemusí bát.

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page