top of page

Jarní Petrova cihelna se blíží

Multižánrový hudební a rodinný festival, který je součástí projektu Petrova cihelna, jež má pomoci najít kamarády - vozíčkáři Petru Cihelkovi.

Festival, kde mimo hudby bude probíhat i dětský program a soutěž pro rodiny s dětmi.

Na festivalu vystoupí:

✓IVAN HLAS TRIO - trio Petrovi blízké, žánrem i

✓JAKODOMA - folk-rock, blues a funky partička, která Vás bude bavit.

SABINA LUDÁNYIOVÁ -Žánrově se tato pražská kapela řadí do popu, nicméně se v písních nachází i prvky ostatních žánrů jako rock, nebo folk a dalších

✓MEDOVINA a REJKA BALACROVÁ ... v jednání

✓MEZIMĚSTO - kapela místní i nemístní, která se s PetremCihelkou dobře zná


další účinkující ... v jednání



✓Oficiálním parnerem festivalu je Město Jesenice.


Petr Cihelka o sobě říká:

"Ahoj. Jsem Petr a říkají mi Cihla :-))).

Díky dětské mozkové obrně jsem od malička na vozíku. Zvládám sice jen omezenou verbální komunikaci, ale nebojte, jsem komunikativní a pozitivní kluk.

Mou opravdovou vášní jsou koncerty a hlavně folkové koncerty a festivaly. Od 15 let jsem nevynechal jediný koncert, na kterém jsem mohl být.

Bydlím v malé vesničce Vysoký chlumec u Sedlčan, kousek od Příbrami a jsem vděčný, že Petrova Cihelna bude festival, který bude dělat radost nejen mně, ale i ostatním."



S Petrem Cihelkou se můžete potkávat na mnoha festivalech A KDYKOLIV SE S NÍM MŮŽETE DÁT DO ŘEČI, seznámit a skamarádit 🙂.

Petr na festival a koncerty potřebuje kamarády a pomocníky(ce), kteří s ním zvládnou na takovou akci vyrazit. Možná to jste i Vy. Co to obnáší se právě dozvíte na akcích nazvaných Petrova cihelna. Každou akci, kterou s Petrem absolvujete, vyrobíte jednu cihlu do jeho životní zdi zážitků.

Ať už se chcete jen zeptat co to obnáší nebo si jen poslechnou příjemnou hudbu a zažít zajímavou akci a podpořit jí nákupem vstupenky, trička... budete vždy vítáni.


moderují: Míra Ošanec a DUŠAN je tu JAKODOMA


Link na Facebooku:


12 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Petrova Cihelna 2024

Dnešní Postřehy bych rád věnoval blížícímu se festivalu Petrova Cihelna, který proběhne v sobotu 2. března. Pokud přispějete na Doniu, tak získáte třeba šálu, která se vám bude hodit třeba na blížícím

bottom of page