top of page

Dušana teď budete vídat Okolo Třeboně Jako festivalového vlogera. A nebude na to sám.


Vždy jsem přemýšlel jak skloubit moji lásku k hudbě, ale i k natáčení, ukecanost moderátora, pohyb na pódiu mezi muzikanty, povídání si se zajímavými lidmi, variabilitu, trochu adrenalinu...

A pak mi to došlo.

FESTIVALOVÝ VLOGER. To bude ta správná pozice pro mne.

A protože úplně stejně to vyhodnotil Pavel Barnáš, ředitel festivalu OKOLO TŘEBONĚ, tak jsme si plácli.

Od 23.6. mne tedy budete vídat jako Dušana, který bude v Třeboni JAKODOMA a budu Vám přinášet novinky, rozhovory, záběry ze zákulisí, a to vše s malou kamerou, se kterou se dostanu úplně všude.

Tak to by mohlo stačit, ale MOMENT!

To nebude vše.

Protože rád dělám někomu radost a jsem rád, když se vše využije na maximum, budeme na to vlogování a rozhovory občas dva. A mým parťákem nebude nikdo jiný než Petr Cihelka, milovník hudby, dramaturg festivalu Zahradní slavnost v Borovanech a ikona české folkové scény. Petr na festivalech málokdy totiž chybí. Že na tom není nic divného, když tom máte rádi? Ale je.

Petr Cihelka

Ale Petr je kvadruplegik!!! Ano jistě už vzpomínáte na film "Nedotknutelní".

Tak nějak takhle jako v tom filmu budeme vypadat my, dva :-))).

A kde jsme to upekli? No právě na festivalu Zahradní slavnost.

Možná si říkáte, jak bude Petr, kterému mluvení moc nejde, jak bude pokládát otázky?

Chááá. Nechte se překvapit.

Sledujte Facebook Okolo Třeboně a nebo můj Facebook a vše se dozvíte.

A nezapomeňte.Budeme Vám vděční za sdílení.

Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page