top of page

Sportem ku zdraví | DUŠAN je tu JAKODOMA


JAKODOMA je česká partička muzikantů kolem písničkáře, který si říká DUŠAN je tu JAKODOMA. Kapela hraje vlastní tvorbu v žánrech folk-rock, blues, funky a občas si odskočí úplně jinam. Cílem je pobavit lidi, vytvářet dobrou náladu. Písničky jako Mravenci v lednici, Šumaři, Kakao nebo popelář jsou zárukou zábavy. JAKODOMA - partička, která Vás bude bavit. ************************************************************* Link na toto video: https://youtu.be/8-OEdR8g9pM ************************************************************* Sportem ku zdraví Hudba text: Dušan Bitala Cdur| ************************************************************* CF CF CF CF C F C CF CF Měl jsem vždycky velkej sen- účastnit se slavných závodů Dmi7 F G C CF CF rodino koupil jsem nám si kola ,letos nejedeme na vodu sauna, masáž, činky, vidím se na stupních vítězů vědět co mně čeká, tak už na to kolo nevlezu Jedno krásné ráno, s rodinou jsem vypsal přihlášku 100 kiláků v sedle, vsadil jsem se prostě flašku. Je to prostě bomba - frčíme na kolech z kopečka Předjeli jsme babku, co táhla za sebou dědečka. Emi7 Emi7 D#mi7 Dmi7 TAK JEDÉÉM - ALE KUDY? Dmi7 CF CF Jakou cestou dál se dát, Dmi7 Ztratili jste mapu F G C jak se vůbec tohle mohlo stát CF CF CF CF Fouká prudký vítr, sebral čapky rozcuchal vlasy “tati kdy už bude konec?” Vůbec nevím kde že jsme asi “tatí já chci domů”, kdo vymyslel " sportem ku zdraví". praštil bych ho pěstí, srazil bych ho k zemi to se ví Ref Přijeli jsme vlakem, hned jsem doma vypsal přihlášku Na šachovej turnaj tohle už dám klidně o flašku mám klid a 16 figur, do kopce už šlapat nemusím přibral jsem 30 kilo, tak se teď na Sumo přihlásím 2xRef Měl jsem vždycky velkej sen- účastnit se slavných závodů rodino vyndejte si kola, letos nejedeme na vodu. Sauna, masáž, činky, vidím se na stupních vítězů jenže vědět co mně čeká, tak už na to kolo nevlezu Jedno krásné ráno, úhledně jsem vypsal přihlášku 100 kiláků v sedle, vsadil jsem se prostě flašku. Je to prostě bomba - frčíme na kolech z kopečka Předjeli jsme babku, co táhla za sebou dědečka. TAK JEDÉÉM - ALE KUDY? Jakou cestou dál se dát, Ztratili jste mapu jak se vůbec tohle mohlo stát “tatí já chci domů”, kdo vymyslel " sportem ku zdraví". praštil bych ho pěstí, srazil bych ho k zemi to se ví Ref Přijeli jsme vlakem domů, doma jsem vypsal přihlášku Na šachovej turnaj tohle už dám klidně o flašku mám klid a 16 figur, do kopce už šlapat nemusím přibral jsem 30 kilo, tak se teď na Sumo přihlásím 2xRef


Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page