top of page

Dušanův více než 4 hodinový hudební maraton na Volkswagen Maraton Praha 2016


Volkswagen Maraton Praha 2016 byl pro mne první maratonem na kterém nenatáčel ani reportáž ani jsem nebyla jako doprovod, ale tentokrát jsem se nabídl jako podpora běžců. na music pointu na 30 km za občerstvovací stanicí pod Jiráskovým mostem.

Organizátoři maratonu jsou skvělí, takže tam máte stánek s elektřinou a zbytek je na Vás.

Už jsem hrál na ústeckém půlmaratonu a tak jsem měl zkušenost s běžci, kteří Vás svým poděkováním, pokřikem, palcem nahoru nabíjejí.

Maraton je však o větších emocích, o více lidech a také delším hraní. Až na malé 2 přestávky jsem hrál 270 minut. A to díky Vám maratónci. neměl jsem to srdce Vám nehrát.

Mimo mých (pro maraton upravených) skladeb Vyhlídkový let, Popelář, Tak už se to na mně hroutí, krásná letní noc, Odjíždíš, jsem hrál Dělání (Běhání), Rosu na kolejích a různé lidovky. Většina věcí byla momentální improvizací. Hrál jsem více než 4 hodiny nonstop.


Mohlo by Vás zaujmout
Na tohle koukněte také
Hledání podle klíčových slov
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
Sdílejte
bottom of page