top of page

Pestrý měsíc: Divadelní zážitky, termální dobrodružství a hudební setkání

V pátek 3.11. jsem byl v Kulturním domě na Dobříši na Divadelním festivalu Ochotnických souborů. Hra, která mě zaujala se jmenovala Houbová omáčka. Byla to hra o lásce a hráli tam herečky a herci dobříšských souborů, byli zde i herci z Petrovic. Zejména se mi líbil výkon mužského představitele, který hrál svůdníka žen a taky si zahrál medvěda. Byl z nich nejlepší. Hra se mi moc líbila a určitě jí doporučuju budete se u toho bavit.

Dnes bych Vám chtěl trošku netradičně povídat i o tom, kde jsem byl od pondělí 6.11. do pátku 10.11. 2023. Navštívil jsem termální lázně v městě Sárvár v Maďarsku. Je zde léčivá voda, která působila na moje tělo a když jste se dobře dostali do vody, tak jste měli pocit, že vaše nohy sami plavou, zbavíte se napětí a stresu a uvolníte si své svaly. Moc se mi tam líbilo, taky jsem hodně ochutnával zdejší dobrou kuchyni v hotelu Park Inn, kde jsme byli ubytovaný. Byl to zážitek, rád bych proto poděkoval cestovní kanceláři. 



Ještě jednou bych moc poděkoval za oslavu mých narozenin, které jsme předčasně oslavili 17.11.. Poděkoval bych muzikantům, kteří mi zde zahráli, zejména - David Šelemberk přijel gratulovat za kapelu Isara, Jana Hejkrklíková, Martin Zajíček, Jiří Vidimský a Dušan, kteří mi tímto udělali velkou radost a oslava se moc povedla. Také bych rád poděkoval všem kamarádům, kteří si na mě udělali čas a mé skvělé rodině za přípravu. Oslava se konala v restauraci U Radešínka  v Počepicích, kterým bych takto poděkoval za chutné občerstvení.

V pondělí 20.11. jsem byl na koncertě v Příbramském divadle Antonína Dvořáka na velké scéně na koncertě kapely Spirituál kvartet. Pokud čtete moje Postřehy pravidelně, tak jsem byl v létě na jejich koncertě na festivalu Prázdniny v Telči. Na koncert jsem tentokrát vyrazil s kamarádkou Janou a její velkou rodinou. Koncert jsme si moc užili, Spirituál několikrát rozezpíval celou velkou scénu divadla. Přišlo na něj více lidí než minule. Hodně mě Jiří Holoubek svým hlubokým hlasem okouzlil. Také kytarista Janda, který mi připomínal a ne jenom mě, bývalého člena kapely Spiritual Kvintetu Oldřicha Ortinského. Shodli jsme se na tom i s Jany přítelem Honzou, že mají podobné hluboké hlasy. Zahráli písničky jako třeba Pískající cikády, Za svou pravdou si stát, Vláček, Jednou budeme dál a další nové písně. Po koncertě jsme si ještě pouštěli nahrávky původního Spirituál Kvintetu, cesta domů pěkně ubíhala a než jsem se nadál, už jsem byl doma.

V pátek 24.11. se pořádal na malé scéně v Příbramském divadle koncert mé oblíbené písničkářky Evy Blondýny Sukové. Tuhle písničkářku znám už hodně dlouho a když jsem jí viděl v programu malé scény, neváhal jsem ani na chvíli a řekl jsem si že půjdu. Eva mě opět nezklamala. Zahrála své nejznámější písně a také i hodně nových písní. Její písně jsou plné humoru a jsou prokládány i básněmi, které napsala. Byl to večer plný básní a skvělé hudby. Její vystoupení se mi líbilo. Zahrála Antiprotestsong, který můžete znát z Country rádia. Jinak další její písně jako třeba Nechtějí mě v undergroundu, Výprava do zapomnění tuto písničku věnovala svojí babičce, za kterou navštěvovala na ICP, měla jí moc ráda a tak jí věnovala tuto písničku. Moc ji všem doporučuji, má hodně koncertů a jsou skvělé.


Listopad 2023



0 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Petrova Cihelna 2024

Dnešní Postřehy bych rád věnoval blížícímu se festivalu Petrova Cihelna, který proběhne v sobotu 2. března. Pokud přispějete na Doniu, tak získáte třeba šálu, která se vám bude hodit třeba na blížícím

bottom of page