top of page

Petrova Cihelna 2024

Dnešní Postřehy bych rád věnoval blížícímu se festivalu Petrova Cihelna, který proběhne v sobotu 2. března. Pokud přispějete na Doniu, tak získáte třeba šálu, která se vám bude hodit třeba na blížícím se hokejovém mistrovství světa, nebo samozřejmě moji knížku Vozík plný folku. Když přijedete  na Cihelnu, ještě se vám všichni umělci rádi podepíší a promluví s vámi a i se s vámi vyfotí. Hlavně vás bude hřát dobrý pocit, že jste podpořili dobrou akci a doufám, že si to společně užijeme, minimálně tak jako na minulých ročnících Petrovy Cihelny. Ještě jsem zapomněl, že v odměnách jsou i trička a další věci z Petrovy Cihelny a ještě další věci určitč přibydou.

Teď bych se chtěl trochu poohlédnout za minulým ročníkem Petrovy Cihelny, která proběhla taktéž ve společenském centru v Jesenici u Prahy. Líbila se mi vystoupení vystupujících kapel. Pro mě byl největší zážitek, když jsem mohl být na pódiu společně s Ivanem Hlasem a jeho spoluhráči. Líbilo se mi také vystoupení kapely MeziMěsto, jejich zpěvačka Jana Bílíková, pokud se nepletu, pochází z Jesenice. Písničky kapely MeziMěsto se mi moc líbí. Ostatně o minulé Cihelně bych mohl vyprávět. Líbilo se mi třeba vystoupení Radima Flendera, který teď momentálně má duet v hitparádě Česká dvanáctka. Chtěl bych mu tímto poděkovat, že minulý rok zaskočil za kapelu Medovina. Jeho vystoupení bylo taky skvělé. Ostatně, můžete se, kdo budete mít zájem, podívat. Je to myslím i na Youtube. To co předvedli Ivan Hlas Trio na Petrově Cihelně a to co předvádí na každém jejich koncertě,  z toho zkrátka čiší radost z hudby. Ivan Hlas má pořad na Českém rozhlase Hradec Králové, který se jmenuje Desky, pásky, vzpomínky a vysílá se každý pátek v 18 hodin. Dá se také najít v archivu Českého rozhlasu. Myslím, že ho také v nočních hodinách, ve 3 ráno vysílají i na Českém rozhlase 2. Na pódiu Petrovy Cihelny vystoupí také vítězka Porty, Marie Tilšarová se svým manželem a ještě dalším spoluhráčem. Ta si vysloužila ovace diváků na různých letních festivalech a hlavně se dostala na festival Porta a vyhrála v soutěži  Šance Muzikus. Na Portě získala myslím, že hlavní cenu. Svojí autorskou muziku přiveze do Jesenice bývalý člen kapely Chinaski, Ondřej Škoch, se svou kapelou Napořád. Písničky přijede zazpívat i vynikající trio z Blovic u Plzně, PřeletMS. Přijede také Petr Kadeček s kapelou Natural. Ti se domlouvali rovnou s kapelou Jakodoma a pravděpodobně i s Petrem Bendem, letošní hvězdou festivalu. Určitě uslyšíte jeho hit Nad horou svítá. Petr Bende skončil první v Superstar v roce 2005 a já jsem moc rád, že se zúčastní tohoto festivalu.

30 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page