top of page

Co jsem zažil s krásnou servírkou ve výtahu a nějaká ta hudba k tomu :-)

Aktualizováno: 27. 2. 2022

V sobotu 29. ledna jsem byl v Praze v klubu Carpe Diem na společném koncertě kapel Naopak a Mrakoplaš. Byl to super koncert a velice jsem si ho užil. První část koncertu zahájila dobříšsko-českolipská kapela Naopak. Samozřejmě jsem si skoro celý repertoár spolu s kapelou zazpíval. Největší překvapení pro mě bylo, když se na podiu při písničce Snář přidal ke kapele Petr Vašina na foukací harmoniku. Tuhle chvíli si budu pamatovat, ale i celkově se jim to moc povedlo. A vždycky, když uslyším tuto písničku, už mi tam bude znít foukací harmonika. Naopak hráli písničky ze svého cédéčka, o kterém sem již několikrát mluvil – jmenuje se Aj laf jů. Když dohráli svoji část koncertu Naopak, tak jsme společně s Martinem Kalendou, Pavlem Liptákem a Brigitou Kytk

ou Vidimskou pokřtili CD Aj laf jů, které bylo vydáno v roce 2021 a kapela se nyní již pomalu připravuje na CD nové, což je obdivuhodné. Jednalo se nepochybně o nejdojemnější část - když jsme totiž cédéčko křtili na Dobříši, tak ho ještě spolu se mnou a Petrem Vašinou křtil náš kamarád a velice dobrý přítel Karel Vidimský, který se bohužel, díky smutným okolnostem, tohoto večera v klubu Carpe Diem nedožil. Při křtu jsme tak na něj samozřejmě vzpomínali. Je to pro mě velká čest, že mohu být mezi kmotry tohoto CD.


V další části koncertu potom vystoupila kapela Mrakoplaš. Ti zahráli písničky jak z připravovaného alba Tichá radost, tak i z již vydaného alba Děti této noci. Jsem moc rád, že jsem na tomto skvělém koncertě mohl být.

Karel Vidimský by měl určitě také radost, že se kapela Naopak opět po delší době přihlásila na festival Porta, kde bude na začátku dubna soutěžit v podbrdském kole. Ale kdybyste chtěli vidět kapelu Naopak dřív, tak přijeďte 12. března na festival Petrova cihelna, kde dále vystoupí například i Medovina Pepy Balcara, Meziměsto, Epydemye, nebo Jakodoma. Tímto vás co nejsrdečněji zvu.

Ještě bych na závěr rád poděkoval pánům ze skupiny Naopak – Klekimu a Zajdovi, kteří mě do klubu snesli po schodech. Po koncertě jsem nahoru jel se servírkou a dojeli jsme do jiného patra, než bylo v plánu a tak jsme se do výtahu museli soukat znovu. Cesta výtahem tak může být s krásnou paní servírkou zážitkem.

No a příští týden budu hovořit o koncertě Saši Niklíčkové, který proběhne v Městském muzeu a na který se chystám. Také doufám, že mi to vyjde a budu se moci zúčastnit i koncertu kapely Druhá tráva, který se bude konat tuto neděli v Praze a také koncertu Jaroslava Samsona Lenka, na který jsem Vás zval již v minulých Postřezích.


20 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page