top of page

AJ LAF JŮ NAOPAK | Postřehy Petra Cihelky

Aktualizováno: 2. 2. 2022



V sobotu 30. října jsem byl na křtu CDčka kapely Naopak, které se jmenuje ,,AJ LAF JŮ“ bylo to v Dobříšském kulturním domě a měl jsem tu čest být jedním ze tří kmotrů CDčka, dalšími kmotry byl příbramský písničkář Petr Vašina a Karel Vidimský Cimbura. Byla to pro mě obrovská čest, že jsem mohl být kmotrem tohoto CDčka, večer jsem si velmi užil. V první části večera zahráli hosté Petr Vašina a Míša Mádlová, zahráli písničky z alba Nikdy předtím, ačkoliv tohle CDčko vyšlo teprve nedávno, zahráli i spoustu nových písní, ve kterých se víc pěvecky projevila i Míša Mádlová. Album Nikdy předtím spolu s albem Aj laf jů kapely Naopak patří k tomu nejčastějšímu co si doma pouštím v CD přehrávači.

Pak následovalo vystoupení kapely Naopak, kde představili všechny písně z CDčka, na CDčku je 13 písni, na křtu je zahráli v téměř stejném pořadí, jako jsou na CDčku. Pak zahráli ještě některé nové písničky, třeba zajímavě pojatou od Klekího "Český jazyk". Zazněly zde i moje nejoblíbenější písničky "Slečna co se nehádá", "Lady" a "Snář". Během večera poděkovali všem, kteří je podpořili na Startovači.


Koncert jsem si moc užil. Vy, kteří jste ho nestihli, můžete to ve stejném báječném složení ještě stihnout v Turnově. Moc vám, jak návštěvu, tak nákup CD, doporučuju. CD se dá koupit na bandzonu Naopak folk/Dobříš. Byl to pro mě nezapomenutelný večer a děkuji kapele Naopak, že jsem ho mohl zažít.

Dneska už to bude všechno milí čtenáři. Mějte se zatím hezky a užívejte si, pokud možno, dobrou muziku. Také bych vám chtěl říct, choďte na živou muziku, dokavaď můžete.


86 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page