top of page

EPYDEMYE V TÝNĚ | Postřehy Petra Cihelky

Aktualizováno: 2. 2. 2022

Dobrý den milí čtenáři,

naše reportáž bude o křtu CD kapely Epydemye, který se konal v sobotu 6. listopadu v Sokolovně v Týně nad Vltavou. Kapela zde pořádala jeden z koncertů, kde pokřtili jejich album Prosklené nebe. Zahráli zde písně ze všech jejich cédéček

a roztancovali publikum. Všechny písně byly zahrány s ohromnou energií, ostatně jako pokaždé, a publikum si to náležitě užívalo. Já samozřejmě také.


Kapela Epydemye se vždy vyznačovala živelností a zapamatovatelností jejich textů a vůbec celkově svojí srdečností. Tentokrát vystoupili ve čtyřčlenné sestavě. Ke křtu alba si vybrali jednu jejich fanynku, která s nimi také zahrála na klarinet. Na albu je čtrnáct písniček.


Když poslouchám CD kapely Epydemye, mnohé písničky mi mluví z duše. Například písnička o tom, že štěstí je radost sdílená, že tam kde jsi ty, jsem i já. To prožívám pokaždé, když jdu na živý koncert. Z hudby mám samozřejmě radost, i když si pouštím cédéčko, ale nikdy to není takové, jako na živém koncertě. I na koncerty Epydemye se vždy těším a dlouho na ně vzpomínám, také si je dopřávám i několikrát za rok.


Pokud je čas, na koncertech si také rád popovídám i s ostatními diváky. Na koncertě Epydemye například s velkým fanouškem hudby Martinem Šmídem, který je také velkým milovníkem nejen folkových koncertů. Krásně jsme si

pohovořili například o slavném hudebním kritikovi Jiřím Černém. Martin mě upozornil na jeho pořad Sedmé nebe na Českém rozhlasu Vltava. Martinovi tímto děkuji, pořad si rád poslechnu a Vám, koho hudební poznatky Jiřího Černého zajímají, ho také doporučuji. Bohužel jsem se dozvěděl, že měl Jiří ošklivý úraz, tak bych mu rád popřál hodně zdraví.


A zdraví bych popřál i Vám, čtenářům, jelikož to je to nejdůležitější. A dokud to jde, choďte na živou muziku.

Děkuji Míše z Alky, že se mnou postřehy napsala


142 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page