top of page

Saša Niklíčková na návštěva u Cihelků | leden 2022

Aktualizováno: 17. 10. 2022

V neděli 16. ledna přijela na minikoncert ke mně domů harmonikářka Saša Niklíčková. Hrála mi písničky ze svého alba Zmačkaná žena a Kam nepřijde den a mezi tím jsme si také samozřejmě povídali. Byla to moc milá návštěva a zahrála i mojí nejoblíbenější písničku o tetování. Její písničky mě vždycky pobaví a zlepší mi náladu. Kromě harmoniky hrála Saša na ukulele.


V úterý 18. ledna jsem tak, jako každé úterý poslouchal rádio Folk, kde byl rozhovor opět se Sašou Niklíčkovou a chtěl bych pochválit moderátorku Jitku Kinclovou, že se zeptala, na to, na co jsem se nestihl zeptat já. A odtamtud vím i to, že Saša bude mít koncert v Sedlčanském muzeu v pátek 4. února. A já se tam rád zajdu podívat, pokud mi to nic nepřekazí, a poslechnout si znovu její písničky. A vám to milí čtenáři doporučuji také. A pokud jste z Prahy, tak Saša Niklíčková bude mít vystoupení ještě dřív a to u písničkáře Petra Rímského v pořadu Písničkáři sobě. Tento večer bude unikátní v tom, že zde Saša bude hrát i Petrovy písně, jinak totiž hraje pouze svoje autorské písničky. Samotného by mě zajímalo, co z této spolupráce vznikne, ale bohužel se tam nedostanu.

Ještě bych chtěl poděkovat Saše za to, že mi přijela zahrát, ale speciálně mě potěšilo CD z vánoční textové dílny Slávka Janouška, které mi přivezla a ze kterého mi také zahrála píseň O vánoční kouli. Byl to moc příjemný podvečer, na který budu dlouho vzpomínat.

A teď jedna pozvánka. Chtěl bych vás pozvat na festival Petrova cihelna do Jesenice u Prahy, který se bude konat v sobotu 12. března od 15:00 hodin. Vystoupí zde například kapely Meziměsto, Naopak, Jakodoma, Isara, nebo Epydemye. Moc se na vás všechny těším, snad to již tentokrát vyjde a všichni si to společně užijeme.


15 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page