top of page

Ve čtvrtek v pět, Marion

Dobrý den milí čtenáři,

ve čtvrtek 25. března jsem navštívil recitál kapely Ve čtvrtek v pět. Tahle pražská kapela hraje autorský folk. Jejich členka Romana Davidová hrála na velice vzácný dechový nástroj, jmenoval se ewi. Koncert se mi moc líbil a asi nejvíc se mi líbila písnička Předsevzetí. Po hlase znám kapelnici kapely Lucii Slámovou díky tomu, že moderuje na rádiu folk Muzikantský bar a tak jsem byl rád, že jsem ji poznal i osobně. A přeji této kapele hodně dalších úspěchů.


V pátek 26. března jsem navštívil v sedlčanské hospodě Colorado koncert kapely Marion, i když spíše to byla zábava. Vystoupení kapely Marion bylo skvělé. Byl jsem na tuhle začínající sedlčanskou kapelu moc zvědavý, hrála sice převzaté písničky, ale měla je tak skvěle nacvičené, že se téměř nedaly rozeznat od originálu. Rád bych zde vyzdvihl například píseň Skála od původně brněnského Folkteamu. Jejich interpretace byla opravdu skvělá. Dále se mi líbila třeba Jantarová země od Žalmana. I písně, které hrály od kapely Kamelot, byly moc povedené. Výborně vyzněly i jejich ostatní covery. Prostě až někde uvidíte kapelu Marion, nebojte se zavítat, určitě nebudete litovat. Byl to skvělý večer s touhle povedenou kapelou. Obdivuji na nich to, na kolik nástrojů dokáží jednotlivý členové zahrát. A doporučoval bych jim ještě rozšířit repertoár třeba o písně od kapely Fleret a nebo od skupiny Nezmaři. Ještě bych dodal, že během zábavy pokřtili svoje nové logo. Přeju jim, aby je hraní stále tak bavilo a určitě se na ně zase někdy budu těšit.


40 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page